כאשר תלמידים נדרשים לשנן חומר לבחינות הבגרות מבלי לרכוש מיומנויות אחרות, בוגרי מערכת החינוך חסרים את ארגז הכלים להמשך דרכם. את המציאות המטרידה הזאת צריך לשנות, אומרת מנכ"לית קרן רש"י מיכל כהן.
כאשר תלמידים נדרשים לשנן חומר לבחינות הבגרות מבלי לרכוש מיומנויות אחרות, בוגרי מערכת החינוך חסרים את ארגז הכלים להמשך דרכם. את המציאות המטרידה הזאת צריך לשנות, אומרת מנכ"לית קרן רש"י מיכל כהן.
עם פתיחת שנת הלימודים צריך לזכור שאנשי החינוך הם "כיפת הברזל" החברתית של ישראל, עתידנו טמון ביכולת שלהם ליצור עתיד טוב לדור התקומה שלנו.
בסיומה של שנת לימודים מורכבת, מטרות מערכת החינוך צריכות להיכתב מחדש: בראשן לא יעמדו הישגים לימודיים, אלא מדדים ערכיים וחברתיים ויצירת כלים להתמודדות עם טראומה ופוסט טראומה.
השינוי המיוחל בגיל הרך לא יוכל להתרחש ללא השקעה משמעותית בתשתיות החברתיות בישראל, הכרוכה בשינויי מדיניות – תקציבים, חקיקה וכוח אדם איכותי לטובת ילדים ומשפחותיהם.