כאשר תלמידים נדרשים לשנן חומר לבחינות הבגרות מבלי לרכוש מיומנויות אחרות, בוגרי מערכת החינוך חסרים את ארגז הכלים להמשך דרכם. את המציאות המטרידה הזאת צריך לשנות, אומרת מנכ"לית קרן רש"י מיכל כהן.
כאשר תלמידים נדרשים לשנן חומר לבחינות הבגרות מבלי לרכוש מיומנויות אחרות, בוגרי מערכת החינוך חסרים את ארגז הכלים להמשך דרכם. את המציאות המטרידה הזאת צריך לשנות, אומרת מנכ"לית קרן רש"י מיכל כהן.
114 שנים מאז צויין לראשונה יום האישה הבינלאומי, עדיין לא חסרות סיבות לציין אותו: מספר הח"כיות בירידה, פערי השכר עומדים על 32%, נשים ממשיכות לחוות אלימות, וכעת התחלנו לחשוש שזכויותנו הבסיסיות ילקחו.
התכנים החיצוניים שנכנסים לכיתות עוברים דרך מנהלי בתי הספר וצוותי החינוך, וללא הכתבה של אף אחד מלמעלה, וגם הציבור מתפקד כשומר סף – והבהיר שיש לו קווים אדומים ברורים.
העיסוק בשאלות כמו למה היא לא ביקשה עזרה או עזבה מגלם את כל מה ששגוי באופן בו אנחנו מבינים את תופעת האלימות במשפחה, ולא יקדם סיוע לנשים הנמצאות במלכודת האלימות. שינוי משמעותי יתחיל כשנפסיק להסב את המבט ונתחיל להקשיב.