IT חברתי

בהתמודדות עם בעיות חברתיות מורכבות, קיימים אתגרי ניהול ובקרה המקשים לא אחת על מתן מענה מיטבי. כפי שבמגזר העסקי יהיה זה בלתי נתפש לקבל החלטות ללא שימוש בנתונים, יש להחיל היגיון זה גם בשדה החברתי ולרתום כלים טכנולוגיים לטובת שיפור איכות השירותים והאפקטיביות שלהם.

במהלך היישום של מיזמי קרן רש"י, במיוחד אלה העוסקים בפיתוח שירותים חברתיים, אנחנו מזהים לא פעם צורך במערכת התומכת בתהליכי ניהול ובקבלת החלטות מבוססת נתונים.

מחלקת מערכות המידע של הקרן צברה ניסיון רב בתכנון מערכות טכנולוגיית מידע (IT) ייעודיות, כולל פתרונות בינה עסקית (BI) לניתוח הנתונים והפקת תובנות בזמן אמת. מערכות אלה מוטמעות במיזם כתשתית חברתית המשרתת את המנהלים, הצוותים המקצועיים ומקבלי השירות לאורך זמן.

תכנון המערכות נעשה בשיתוף פעולה הדוק עם אנשי המקצוע בתכנית ובדגש על פיתוח זריז וגמיש המאפשר התאמות תוך כדי תנועה (גישת agile).

כל מערכת מעוצבת ככלי שישמש את אנשי השטח בעבודתם היומיומית כך שאיסוף הנתונים יהיה שוטף, נוח ויעיל ככל האפשר.

כאשר מדובר במיזמים משותפים עם הממשלה, התכנון תואם את הסטנדרטים הנדרשים על ידה כדי להקל על הטמעת המערכת בעתיד כשירות בר קיימא.

בנוסף, כחלק מן השירות שאנו נותנים במסגרת מיזם TechSoup ישראל, צוות מערכות המידע של רש"י מסייע לעמותות וארגונים ללא מטרת רווח בייעוץ והתאמת הפתרון הטכנולוגי המתאים ביותר למשימות ולאתגרים העומדים בפניהם ולמשאבים העומדים לרשותם.