כאשר תלמידים נדרשים לשנן חומר לבחינות הבגרות מבלי לרכוש מיומנויות אחרות, בוגרי מערכת החינוך חסרים את ארגז הכלים להמשך דרכם. את המציאות המטרידה הזאת צריך לשנות, אומרת מנכ"לית קרן רש"י מיכל כהן.
כאשר תלמידים נדרשים לשנן חומר לבחינות הבגרות מבלי לרכוש מיומנויות אחרות, בוגרי מערכת החינוך חסרים את ארגז הכלים להמשך דרכם. את המציאות המטרידה הזאת צריך לשנות, אומרת מנכ"לית קרן רש"י מיכל כהן.
דו"ח האימפקט של קרן רש"י מציע מסגרת תפיסתית שממפה תוצאות והשפעה חברתית במעגלים רחבים ולאורך זמן, על בסיס נתונים ועדויות, כדי לנווט את הפעולה למה שבאמת מזיז את המחוג.
חיזוק החוסן החברתי בישראל אינו מותרות אלא תנאי ליכולת שלנו להמשיך לחיות כאן ביחד. הוא נבנה בעשייה שיטתית ומתמשכת שמניחה את הבסיס להתמודדות גם בשעת משבר, ומאפשרת לנו לא רק להגיב אלא לשקם, לייצב ולבנות עתיד טוב יותר.
הנגשת המכינות לכל האוכלוסיות היא המפתח למילוי ייעודן החברתי. מדובר לא רק בהענקת הזדמנות למי שצמחו בפריפריה, אלא גם במתן כלים שמאפשרים להם להשתלב במרכז החברה הישראלית.