הבלוג

06.09.2024

עם פתיחת שנת הלימודים צריך לזכור שאנשי החינוך הם "כיפת הברזל" החברתית של ישראל, עתידנו טמון ביכולת שלהם ליצור עתיד טוב לדור התקומה שלנו.

קראו עוד
26.06.2024

בסיומה של שנת לימודים מורכבת, מטרות מערכת החינוך צריכות להיכתב מחדש: בראשן לא יעמדו הישגים לימודיים, אלא מדדים ערכיים וחברתיים ויצירת כלים להתמודדות עם טראומה ופוסט טראומה.

קראו עוד
09.06.2024

השינוי המיוחל בגיל הרך לא יוכל להתרחש ללא השקעה משמעותית בתשתיות החברתיות בישראל, הכרוכה בשינויי מדיניות - תקציבים, חקיקה וכוח אדם איכותי לטובת ילדים ומשפחותיהם.

קראו עוד
08.03.2024

החיים של כולנו יהיו טובים יותר אם סביב כל שולחן שבו נופלות הכרעות חשובות תשבנה נשים. הביטו במציאות שאחרי ה-7 באוקטובר ופשוט אל תפריעו לשינוי - הוא כבר מתרחש.

קראו עוד
03.03.2024

דווקא עכשיו, יש צורך קריטי בהכשרה ייעודית למנהלים שיובילו את החברה האזרחית בישראל כך שתוכל להמשיך ולשמש כעוגן של רלוונטיות והתחדשות לנוכח האתגרים החברתיים העכשוויים והעתידיים.

קראו עוד
29.02.2024

בעת האחרונה עולים סיפורים קשים ומטרידים על פגיעות מיניות המתרחשות בקרב מפונים בבתי המלון. מתן כלים להורים לזיהוי אינטראקציות מיניות בלתי מותאמות ולשיח פתוח עם ילדיהם על הנושא, יכול לסייע בשמירה על המוגנות שלהם.

קראו עוד
26.02.2024

משרדי הממשלה לעולם לא יכירו את צרכי התושבים טוב כמו הרשות המקומית והעומדים בראשה, שנדרשו לתת מענה מידי לצרכים אלה אחרי ה-7 באוקטובר. חשוב לצאת ולהצביע, והגיעה העת לתת לראשי הרשויות את הכלים להתמודד עם מה שעתיד לבוא.

קראו עוד
04.01.2024

צעירים הם בין הקבוצות שנפגעו במיוחד מאירועי ה-7 באוקטובר ומצב החירום שבעקבותיו. מה יסייע לשמור על חוסן נפשי בימים אלה, איך לזהות סימני מצוקה ולאן לפנות לקבלת טיפול מקצועי?

קראו עוד
25.11.2023

בשתיקתן לנוכח האלימות המחרידה לאור יום כלפי נשים באירועי 7 באוקטובר 2023, אקטיביסטיות בארגוני נשים בחברה האזרחית העולמית ובאו"ם בוגדות במפעל החיים שלהן עצמן.

קראו עוד
03.09.2023

כל ניסיון מלאכותי לצנזר את השיח שקורע את החברה הישראלית בתוך הכיתה נועד לכישלון, וגם אינו נכון מהותית. על מערכת החינוך להציג את הדעות השונות ולאפשר אותן, ולנסות לייצר גשר והבנה במקום שיח דיכוטומי.

קראו עוד
22.08.2023

האלימות הגואה בחברה הערבית היא רק נקודת הקצה של תהליכים שמתחילים עוד הרבה קודם ונובעים מהזנחה, אפליה ופערים בין החברה הערבית והיהודית שיש להם השלכה ישירה על תנאי הפתיחה של הצעירים.

קראו עוד
27.07.2023

דווקא החינוך הבלתי פורמלי, שמשרד החינוך כמעט ואינו משקיע בו, יכול להוות בסיס לשינוי חברתי ולצמצום אי השוויון המגדרי בשוק העבודה, שחלק גדול ממנו נובע מעבודה במשרה חלקית של נשים.

קראו עוד
12.07.2023

מחקר מקיף שנערך ביוזמת קרן רש"י וקרן גנדיר ובחן מוטיבציות, תפיסות וצרכים של צעירים בישראל, מעלה אתגרים רבים העומדים בפני מי שעובד עם צעירים בחברה האזרחית, במוסדות המדינה וברשויות המקומיות

קראו עוד
01.06.2023

תקציב המדינה מייבש את הצפון ולא נותן מענה לבעיות החשובות ביותר של התושבים, וכך אזור זה אינו ממצה את משאביו הטבעיים, האנושיים והכלכליים. מה, הצפון הוא לא פריפריה?

קראו עוד
22.05.2023

לאור הביקוש הגובר לעובדים בעלי אוריינות טכנולוגית ודיגיטלית, עלינו לפתח יותר תכניות בחינוך הפורמלי והבלתי פורמלי שיתנו מענה לפיתוח מיומנויות מתקדמות, לחבר בין המערכות השונות ולעודד ילדים לממש את יכולותיהם בכל אחת מהן

קראו עוד
15.05.2023

החינוך הבלתי פורמלי לא רק פותח עבור ילדים ובני נוער הזדמנויות אדירות למימוש הפוטנציאל שלהם, הוא גם בעל כוח עצום לאחות שסעים בחברה – פשוט על ידי היכרות עם האחר.

קראו עוד
03.05.2023

על רקע השיח הציבורי סביב השוויון בנטל, השירות הלאומי והאזרחי הוא אחד הפתרונות המתבקשים, שבאמצעותו אפשר לקרב בין קבוצות שונות וגם לאפשר לצעירים בניית זהות, שייכות וחיבור לחברה הישראלית.

קראו עוד
08.03.2023

114 שנים מאז צויין לראשונה יום האישה הבינלאומי, עדיין לא חסרות סיבות לציין אותו: מספר הח"כיות בירידה, פערי השכר עומדים על 32%, נשים ממשיכות לחוות אלימות, וכעת התחלנו לחשוש שזכויותנו הבסיסיות ילקחו.

קראו עוד
04.12.2022

התכנים החיצוניים שנכנסים לכיתות עוברים דרך מנהלי בתי הספר וצוותי החינוך, וללא הכתבה של אף אחד מלמעלה, וגם הציבור מתפקד כשומר סף - והבהיר שיש לו קווים אדומים ברורים.

קראו עוד
24.11.2022

העיסוק בשאלות כמו למה היא לא ביקשה עזרה או עזבה מגלם את כל מה ששגוי באופן בו אנחנו מבינים את תופעת האלימות במשפחה, ולא יקדם סיוע לנשים הנמצאות במלכודת האלימות. שינוי משמעותי יתחיל כשנפסיק להסב את המבט ונתחיל להקשיב.

קראו עוד
21.11.2022

כאשר מדובר באתגר מערכתי כמו מוביליות חברתית-כלכלית, על מנת ליצור אימפקט משמעותי ולהשאיר משהו אחרינו, השקעה ביכולות ותשתיות חברתיות היא כורח המציאות. אבל מהן היכולות הקריטיות לקידום מוביליות ואיך מודדים ומשפרים את הטמעתן?

קראו עוד
17.11.2022

חיזוק יכולתן של הרשויות המקומיות למצות את המשאבים הקיימים ולפתח מקורות הכנסה חדשים יסייע להן בהשגת צמיחה חברתית-כלכלית שתביא לשיפור איכות החיים של תושביהן.

קראו עוד
10.11.2022

הצורך להשקיע בתשתיות חברתיות אולי לא ברור לכל, בניגוד לתשתית פיזית, אך חשיבותן גדולה לא פחות ולא פעם הן אפילו נותנות תשואה גבוהה יותר על ההשקעה.

קראו עוד
09.11.2022

בכל מהלך שנרצה ליזום ולהטמיע בישוב, לעבודה עם הרשות המקומית כשותפה מובילה יש יתרונות רבים - וזאת לצד הערך המהותי שבמתן אפשרות לקהילה לעצב את גורלה.

קראו עוד
09.11.2022

גם מבלי שיהיו לה סמכות או אחריות פורמלית לכך, הרשות המקומית נמצאת בעמדת מפתח מבחינת ההשפעה על המוביליות החברתית של תושביה, ויש להשקיע בחיזוק היכולות שלה ולתת לה כלים למלא את ייעודה.

קראו עוד
28.08.2022

האתגר המשמעותי ביותר בפתיחת שנת הלימודים הוא משבר ההוראה, אשר משפיע באופן ישיר לא רק על המורים עצמם אלא גם על התלמידים. למרות הסכמה רחבה על הצורך בשינוי מהותי בנושא, הפער בינה לבין המעשים הוא עצום.

קראו עוד
26.06.2022

בתכנית החומש לחברה ערבית יש בשורה של ממש, אבל חסר מרכיב קריטי שבלעדיו היכולת להוביל לשינוי עמוק ולצמצום פערים מוגבלת - השקעה בגיל הרך, שיש לו חשיבות מכרעת בחיי הילד ובהתפתחותו.

קראו עוד
22.06.2022

לקות אינה מחייבת מוגבלות, אלא נוצרה במפגש בין לקות האדם לסביבה. הנגשת המרחב הציבורי והדיגיטלי לאנשים עם מוגבלויות מעוגנת בחוק ובתקנות, אך חשובה לא פחות היא המודעות לנושא.

קראו עוד
06.06.2022

שוב ושוב מצמצמים את הטיפול בבעיות המורים והמורות במערכת החינוך לעניין השכר בלבד, ומותירים את הטיפול בסוגיה המהותית של מעמד המורה לעתיד - כזה שלעולם לא מגיע.

קראו עוד
04.05.2022

כאשר תלמידים נדרשים לשנן כמויות של חומר מבלי לרכוש מיומנויות אחרות, בוגרי מערכת החינוך חסרים את ארגז הכלים להמשך דרכם. את המציאות המטרידה הזאת צריך לשנות, ורפורמת הבגרויות היא התחלה טובה.

קראו עוד
11.04.2022

ישראל צריכה להחליף דיסקט: העלייה אינה נטל כלכלי אלא דווקא נכס פוטנציאלי אדיר. כל שקל שיושקע בפיתוח מיומנויות והכשרה מתאימה, יחזיר את עצמו בריבית דריבית בעוד כמה שנים.

קראו עוד
10.04.2022

החברה הבדואית בנגב מגלה רצון עז להשתלב בחיי החברה והכלכלה בישראל. הדרך לשמר את מרקם החיים המשותפים, גם בעקבות מעשים אלימים של מיעוט שאינו מייצג את הכלל, היא בקידום מערכת החינוך הבדואית למאה ה-21.

קראו עוד
28.03.2022

שנת 2022 תיזכר כשנת מפנה בכל הנוגע לגיל הרך, כשמשרד החינוך קיבל לראשונה את האחריות למסגרות חינוך-טיפול לפעוטות. יצירת רצף חינוכי מלידה עד גיל 18 היא ציון דרך משמעותי במסע לצמצום אי-השוויון החברתי, אך מימוש המהלך כרוך באתגרים גדולים.

קראו עוד
06.02.2022

המוביליות, כלומר היכולת להתקדם במעמד החברתי וברמת ההשכלה וההכנסה, היא קודם כל סיפור גיאוגרפי: הסיכוי של ילדים מהחמישון התחתון של ההכנסות להגיע בבגרותם לחמישון העליון הולך ופוחת ככל שמתרחקים מהמרכז.

קראו עוד
01.02.2022

שינוי שיטת ההכשרה, תקצוב שכר המורים והפיכת ההוראה למקצוע מוערך צריכים להיות מונחים על שולחן הדיונים - הדברים ידועים אך נדרשות החלטות אמיצות מול ארגוני המורים וחלק מחשיבה ארוכת טווח.

קראו עוד
05.01.2022

השירות הלאומי-אזרחי מעניק לצעירים מכל המגזרים כלים להשתלבות בחברה ובכלכלה, וגם מסייע לחיזוק הלכידות החברתית שהיא מרכיב חשוב בביטחון הלאומי של כולנו.

קראו עוד
20.12.2021

מערכת החינוך חייבת להיערך לאפשרות הסבירה שרמת התחלואה תחייב חזרה ללמידה בצורות אחרות, שלא בכיתה בבית הספר – ולמידה מרחוק בזום צריכה להיות הפתרון האחרון.

קראו עוד
05.12.2021

חיזוק תשתיות התחבורה הציבורית בישראל והפיכתה לנגישה לכלל האזרחים יאפשרו לאנשים עם לקות ראייה לנהל חיים עצמאיים ומלאים, וזהו גם תנאי לתהליך אמיתי של שוויון, ולא רק ביום המודעות לאנשים עם מוגבלות.

קראו עוד
19.10.2021

רבות דובר על ישראל כ"סטארט-אפ ניישן" - אך הדבר לא היה קורה ללא גל העלייה המשמעותי האחרון מברית-המועצות לשעבר בשנות ה-90. ייתכן שגם כעת אנו עדים לתופעה דומה: עולים חדשים להיי-טק.

קראו עוד
29.08.2021

עם פתיחת שנת הלימודים, צריך להפסיק לדבר במושגים של הכל או כלום, ולייצר מספר מתווים מקבילים למערכת החינוך שייקחו בחשבון מגוון רחב של תרחישי תחלואה, ויאפשרו אוטונומיה דיפרנציאלית לרשויות המקומיות.

קראו עוד
15.08.2021

לאחר פיילוט של כשנתיים, מיזם המנטורינג "מקושרים" מסכם במדריך מקיף את הידע שנצבר לקראת ההטמעה שלו כחלק מיתד - התוכנית הלאומית לצעירים וצעירות במצבי סיכון.

קראו עוד
11.08.2021

אם אתם מרגישים שהידע וניסיון החיים שלכם יכול לעזור לצעירים בתחילת דרכם, התנדבות כמנטורים יכולה להיות בדיוק העשייה המשמעותית שמתאימה לכם.

קראו עוד
08.07.2021

מחקר יישומי מקיף וראשון מסוגו בישראל נותן כלים לתכנון השקעות אפקטיביות בקידום מוביליות חברתית, על ידי מיפוי הגורמים המשפיעים עליה ברמת הפרט והסביבה המקיפה אותו וקשרי הגומלין ביניהם.

קראו עוד
16.06.2021

כניסתה לתפקיד של שרת החינוך החדשה, יפעת שאשא-ביטון, במקביל ליציאה מהקורונה היא הזדמנות אדירה שצריך לנצל כדי לחולל שינויים שחלקם כבר התחילו. המלצות לחמש משימות דחופות שיש לבצע במערכת החינוך.

קראו עוד
08.06.2021

יום ההזדהות עם העיוורים מזכיר שיש חוק שלא נאכף, והגיע הזמן להנגיש ומיד אתרי קניות, חדשות, מידע, מערכות לימודים מקוונים ועוד, כדי לשפר משמעותית את חייהם של כ-100 אלף אנשים עם לקות ראייה חמורה ו-24 אלף אנשים עם עיוורון בישראל

קראו עוד
18.04.2021

לאיזו מציאות חינוכית אנו שולחים את ילדינו אחרי שחוו שנה קשה של משבר? הכיתות צפופות, הילדים מבולבלים, הפערים מעמיקים - אבל את מקבלי ההחלטות זה לא ממש מעניין.

קראו עוד
21.02.2021

ממשלה מתפקדת שבראש שיקוליה הכלכלה והחברה הייתה משקיעה את המיליארדים ביצירת מנועי צמיחה לעתיד ובדאגה למי שבאמת זקוקים לכך

קראו עוד
21.12.2020

תוך שנים מעטות ניתן יהיה להבטיח שכל הפעוטות בידיים טובות - כל מה שדרוש זה החלטה ממשלתית שעלותה כמה עשרות מיליוני שקלים בשנה בלבד

קראו עוד
09.11.2020

מתחילת משבר הקורונה חלה עלייה של מאות אחוזים בפניות על רקע אלימות במשפחה; הממשלה חייבת לעשות הרבה יותר למען הנשים והילדים החשופים לסכנה בבית

קראו עוד
12.10.2020

הדיון הטכני סביב הלמידה מרחוק מנותק מהקשיים האמיתיים שנוצרו להורים ותלמידים בישראל בעקבות הקורונה, ומפספס כשלים רבים. כך אפשר לעשות אחרת

קראו עוד
07.09.2020

תכנית המלגות "משכילה" מאפשרת לאימהות יחידניות לשנות את חייהן וחיי ילדיהן באמצעות לימודים לתואר אקדמי. סיפורה האישי של קמי יפית אשכנזי

קראו עוד
26.08.2020

ללא מערך הכשרות ראוי שיידע לכוון את הצעירים ולהכשיר אותם למקצועות המחר, דור שלם שמהווה את העתודה החשובה ביותר של ישראל ייפגע קשות

קראו עוד
25.08.2020

חוק הפיקוח על מעונות היום חשוב אך אינו מספיק; המשבר העמוק בחינוך לגיל הרך מחייב מהלך לאומי מקיף והשקעת משאבים ליצירת מסגרות חינוך מיטביות

קראו עוד
27.07.2020

הדרך היחידה להחזיר למעגל העבודה את מי שיישארו ביום שאחרי הקורונה ללא יכולת להתפרנס בכבוד היא להכשיר אותם בתחומים רלוונטיים לעולם התעסוקה החדש

קראו עוד
22.07.2020

שביתת העובדים הסוציאליים היא לא רק מחאה על שכר ועל תנאי עבודה, אלא ניסיון נואש להתריע על מצב השירותים החברתיים בעת שמעגל הנזקקים להם הולך וגדל

קראו עוד
14.07.2020

המשבר יכול להוות נקודת זינוק למערכת חינוך טובה ושוויונית יותר אם נבטיח נגישות טכנולוגית לכל תלמיד ואוטונומיה דיפרנציאלית לרשויות המקומיות

קראו עוד
09.07.2020

עמותת אופק נותנת לצעירים שלא גויסו לצבא הזדמנות להתנדב לשירות לאומי-אזרחי ולרכוש כלים ומיומנויות שעשויים לשנות את מסלול חייהם

קראו עוד
24.05.2020

ההתמודדות עם הפערים החברתיים ובפרט הסרת החסמים המונעים יציאה ממעגל העוני חייבים לעמוד בראש סדר העדיפויות של הממשלה שתוקם, עם הפערים החברתיים ובפרט הסרת החסמים

קראו עוד
06.04.2020

כדי למנוע קריסה של שירותי הרווחה והאוכלוסיות הנעזרות בהם חייבת ממשלת ישראל להגדיר בתכנית הכלכלית שלה תקציב חירום לסיוע לארגוני המגזר החברתי

קראו עוד
23.03.2020

אפשר לנצל את זמן הקורונה בבית כדי ללמוד תכנות ועוד נושאים בתחום המחשבים והסייבר בקורסים האינטרנטיים של המרכז לחינוך סייבר - בעברית ובחינם

קראו עוד
09.03.2020

ההתמודדות עם הפערים החברתיים ובפרט הסרת החסמים המונעים יציאה ממעגל העוני חייבים לעמוד בראש סדר העדיפויות של הממשלה שתוקם

קראו עוד
24.02.2020

דו"ח המוביליות של הפורום הכלכלי העולמי המאפשר לבחון את מידת מימוש פוטנציאל ההון האנושי של ישראל, שיקבע את יכולתנו להתחרות במדינות אחרות בעתיד

קראו עוד
04.02.2020

העיסוק של הפורום הכלכלי העולמי במוביליות חברתית ואי-שוויון הוא חלק ממגמה בולטת של גופים בינלאומיים לחקור נושאים אלה והקשר שלהם לצמיחה כלכלית

קראו עוד
07.01.2020

לפי נתוני הלמ"ס, 191 מתוך אלף ילדים ערבים מוכרים במחלקות הרווחה כנזקקים לסיוע, לעומת 114 מתוך אלף ילדים יהודים. מסגרת התנדבותית יכולה להוות עבורם תחנה קריטית בדרך להשתלבות בחברה כבוגרים

קראו עוד
23.12.2019

מה הופך ארגון חברתי לחדשני? ולמה בכלל אנחנו צריכים חדשנות חברתית?

קראו עוד
03.12.2019

אירוע מיוחד שייתקיים השבוע במטה האו"ם בניו יורק, ישראל תציג חדשנות המגויסת למען קיימות חברתית וסביבתית – וגם קרן רש"י תהיה שם

קראו עוד
18.11.2019

המרכז לחינוך סייבר הציב לעצמו כיעד להתמודד עם הדרת הנשים בהיי-טק ולקדם שוויון מגדרי דרך תכניות ייעודיות לנערות

קראו עוד
22.09.2019

עכשיו כשהבחירות מאחורינו, זה הזמן להקדיש מחשבה למשימות הדחופות ביותר שיעמדו בפני הממשלה החדשה – ולא משנה מה יהיה הרכבה

קראו עוד
15.09.2019

ישראל היא אמנם "ארצנו הקטנטונת", אבל למקום בו גדלים ילדים, ובמיוחד לריחוק שלו ממרכז הארץ, יש השפעה גדולה על סיכויי המוביליות שלהם

קראו עוד
27.08.2019

רגע לפני פתיחת שנת הלימודים, כדאי לעצור ולעסוק בשאלות בסיסיות אודות מערכת החינוך שלנו

קראו עוד
01.08.2019

כדי שילד שנקודת הפתיחה שלו נמוכה יוכל להצליח בבית הספר אין די בשוויון פורמלי בתקציבים, ויש לתת לו הקצאה עודפת של משאבים – יותר שעות הוראה, מורים איכותיים ועוד

קראו עוד
02.07.2019

קידום אפקטיבי של מוביליות צריך להתחיל קודם כל בחיזוק הרשויות המקומיות, במיוחד בפריפריה, על ידי בניית התשתית והיכולות של היישוב עצמו תוך העצמה של המנהיגות המקומית ושיתוף מלא של התושבים בתהליך

קראו עוד
24.06.2019

זה הזמן להניע מהלך לאומי שבמרכזו האתגר הגדול הבא: קידום מוביליות חברתית להבטחת העתיד של ילדינו

קראו עוד
21.05.2019

מאות צעירים וצעירות מכל מגזרי החברה, רובם כאלה שגדלו בפריפריה הגיאוגרפית והחברתית, משתתפים מדי שנה בתכניות ההתנדבות אותן מפעילות עמותות קרן רש"י

קראו עוד
14.05.2019

יוזמת "הקפיצה החברתית" של קרן רש"י קוראת לממשלה להכיר במוביליות חברתית כיעד לאומי

קראו עוד
17.04.2019

רגע לפני הבחירות, יש לדרוש מהממשלה פיקוח יעיל על מסגרות חינוכיות לגיל הרך. על המדינה לקחת אחריות מלאה על חינוך ילדינו מגיל לידה

קראו עוד
10.04.2019

קרן רש"י גאה להציג: מתווה ההמלצות למדיניות לאומית לקידום מוביליות חברתית בישראל

קראו עוד
21.03.2019

כיום, המשאבים המושקעים בשלבי החינוך השונים – מסגרות הגיל הרך, גנים, בית ספר יסודי וכן הלאה – עומדים ביחס הפוך לחשיבות השלב בהתפתחות הילד ובסיכויי המוביליות שלו

קראו עוד
13.03.2019

מתברר שאפילו שנת לימודים אחת עם מורה טוב משפיעה באופן משמעותי על עתיד הילדים. אז איפה מוצאים מורים טובים יותר?

קראו עוד
07.03.2019

אנחנו שמחים לארח בזירת המוביליות את הדס לוי ביליג, מנהלת תחום תכניות במרכז לחינוך סייבר של קרן רש"י, שהוקם ופועל כדי לתת לילדים ובני נוער בפריפריה הזדמנויות לממש את הפוטנציאל שלהם למצוינות בתחום הסייבר

קראו עוד
27.02.2019

רמת המוביליות הבין-דורית בשכר בישראל גבוהה יחסית בהשוואה למדינות מפותחות אחרות. אבל האם זה אומר שהכל טוב? לא בדיוק

קראו עוד
20.02.2019

הסיכוי של ילד בישראל שנולד בחמישון התחתון להגיע בבגרותו להכנסה של החמישון העליון הוא 10.5%. למרות זאת, המוביליות בישראל נמצאת במגמת ירידה

קראו עוד
06.02.2019

מה הקשר בין הכנסת ההורים לביו הסיכוי של ילד או ילדה להפוך לממציאים בבגרותם? וכמה זמן ייקח לסגור את הפער בשיעור הממציאים בין נשים לגברים בקצב הנוכחי?

קראו עוד
23.01.2019

לכאורה, החינוך הוא הכלי המרכזי בעזרתו ניתן לנתק את הקשר ולאפשר מוביליות חברתית. אבל בפועל, פערים לימודיים נוצרים כבר לפני גיל הגן ולעיתים קרובות דווקא הולכים וגדלים בהמשך

קראו עוד
14.01.2019

אי-השוויון פוגע לא רק באלה שבתחתית הסולם אלא בכולם. כדי לפרוץ את המעגל צריך להגדיר את צמצום הפערים כמשימה מרכזית

קראו עוד
09.01.2019

אנחנו שומעים הרבה על מוביליות חברתית, אבל מה זה בדיוק ולמה זה חשוב?

קראו עוד
28.11.2018

איך נראית המציאות היומיומית של משפחות החיות מתחת לקו העוני, ולמה כל כך קשה להחלץ ממצב זה?

קראו עוד
27.11.2018

משרד הרווחה אינו יכול לפתור לבדו את בעיית העוני ברמה הלאומית. העוני הוא תופעה רב-ממדית, וככזו היא מצריכה מענה רב-ממדי

קראו עוד

הרשמו לניוזלטר שלנו

ותשארו מעודכנים בכל הפעילויות והכתבות שלנו

    Newslatter